miércoles, 11 de mayo de 2016

REPASO (Galiciamamos)

ACABOUSE, non hai máis, acabouse volver ao pasado de Galiza, ao futuro de Galiza, aos castros, a nosa cultura... polo tanto digo adeus a Pepe Carreiro, a Pardo de Cela, a Luar na Lubre, a Porlier, ao noso querido Rodolfo Ucha, a Pedro, a Enrique e a mín...

Aínda quedan 2 entradas: 1 que é Galiza para mín donde falerei de Galiza pero nesta entrada quero cerrarme a soamente o meu pequeno rincón de Internet.





O de arriba é a praia das Catedrais que visitei recientemente, está claro que as ideas que tiven cada semana ían voando, tiven sempre ideas para facer unha entrada (menos a de Rodolfo Ucha) Empezamos falando dos castros e ahi tiven sorte porque a mín xa gustabanme os castros daquela e flipabame os castro de Baroña que visitei aos oito anos, e enton decidinme por facer unha entrada sobre dito castro pero non sabia como facela, e entón veume a idea de facela a modo de historia, onde estaría eu obviamente xD, Pedro (INVENTADO) e Enrique (INVENTADO) e puxen mi lado fantástico cos dolmenes que viaxan polo tempo xD. A segunda e a terceira foron descripción de castros que parecíanme interesantes, simplemente, no ía facer unha pedazo historia como a primeira xD. AH! e o viaxe ao castro de San Sadurniño, como olvidarme da viaxa que fixen cos meus compañeiros Terra de Wolfram e Galiciémonos onde a dificultade para emcontrar algo foi bastante enorme pero o pasamos ben. xD. (esta é a entrada con máis xD creo eu)

E cambiamos de tema e fumos a buscar a contar a nosa vida dos nosos avós e bisavós, a dificultade aumentou claro esta, pero saquei moita información dos meus pais e fun as casas dos meus avós e o pasei ben, o Salvame dese dia estaba moi interesante...


Comezou o ano 2016 e comezou de boa maneira revivir as grandes figuras da historia que son de Galiza, aquí aínda sabia algunhas e gustoume facelas, empezei a primeira entrada do 2016 por como comezei no 2015 por mi, pedro e Enrique, a segunda entrada e alí fomos, nunha tarde na que o pasei moi ben a verdade, As de mi, Pedro e Enrique e ali fomos a defender Galiza con honor no Monte Medulio. Logo teriamos que facer outras entradas e decidín dicir, según o meu punto de vista temas sobre a Galiza rebelde, primeiro GALICIA VS FRANCIA, Na que Pablo Morillo liberou Vigo e de alí libeoruse toda España, na terceira entrada Porlier intentado acabar con Fernando Vii aunque non todo é camiño de rosas e fracasou, na ultima entrada viaxei a Idade Media onde Mariscal Pardo de Cela resistiu ante os ataques dos casteláns que ao final fracasou :(.



E en Marzo chegou a miña peor entrada xD, o tema foi a cultura galega e estaba moi confuso sobre como facelo, nas clases de informática pensaba e pensaba pero as ideas non me viñan, entón o profesor ensinounos a Rodolfo Ucha e demais personaxes e pensei que alí estaba a miña oportunidade e alí era onde tiña que atacar pero a verdade non me gusta moito a arquitectura e notouse moito, polo tanto, na segunda semana propuxeme falar do que me gusta de verdade e foi cuando estaba vendo unha noite animacións xaponesas, como todas as noites, e viñome a idea, o manga a galega, isto é o cómic galego e alí fun a buscar na miña casa cómics galegos e os encontrei, bastantes e gustaronme os dos Barbazóns que lín cando era moi pequeno, aunque empezei falando dalgúns mangas que me gustaban xD, e falei de Pepe Carreiro, un autor solo coñecido por os Bolechas e Os Barbanzóns non foron moi apreciados polo tanto a miña misión era que o coñeceras, despois seguín a tope falando da música que me gustaba e aunque non tiña moita música galega o meu grupo favorito, Mago de Oz, tiña moitas cancións dedicadas a miña querida terra galega e foi a miña mellor entrada persoalmente de cultura porque disfrutei moito falando desa música e escoitandoa claramente. Pero na seguinte semana non se me ocurriu nada e decidinme por facelo pola música que me gustaba e.


(LOS SUAVES!!)


E chegamos a Abril, e con el o futuro con duas grandes entradas e ben distintas, unha a destopia más destopia da historia e o final de saga de min, Pedro e Enrique, que terminou coa nosa morte producida polo desastre que acontecia nese momentos, coas guerras... a destopia máis destopia das destopias, e despois unha entrada que deume moita emoción facela GAO, inspirado nas novelas ligeras de Reki Kawahara SAO, anime que a pesar das críticas da nosa comunidade volo recomendo xD. E AQUI TERMINOU TO.

Esta entrada era libre e podía facela do que dera a gana, a principio tiña pensado facelo dos galegos no festival de Eurovision, materia na que teño moito coñecemento, pero eu penso que hai que finalizar como Deus manda e o repaso do que fixemos era moi necesario, unha entrada que englobe todo e é esta entrada.

Aún queda unha entrada, unha entrada de que é Galiza para mín, o fixen por escrito a comezos do curso cando non tiña nin o blog e agora vou finalizar co blog, OLE EU Xd

Así que vemonos na última entrada deste curso , e a pregunta é QUE É GALIZA PARA MÍN?


E terminemos como Deus manda

No hay comentarios:

Publicar un comentario